JOM DAFTAR AHLI SHAKLEE DENGAN KAMI~NazieyarVitamin


Kenapa anda perlu berbelanja lebih untuk sebotol vivix shaklee jika ada cara untuk beli dengan harga yang lebih murah?.

Nak tahu caranya?pastikan anda baca sampai habis ye.





Caranya ialah dengan mendaftar menjadi AHLI SHAKLEE.

Apa yang bagus sangat menjadi ahli shaklee ni?

Jika anda telahpun jadi ahli shaklee, anda bakal menerima banyak faedah yang tidak dapat diperoleh oleh para pembeli produk shaklee yang bukan ahli.



1.Harga Ahli
Sekiranya anda bukan ahli  dan membeli produk shaklee, anda sangatlah rugi  kerana Harga Ahli  dan Harga Jualan bebeza dalam 20% sehingga 25%.

contoh 1:

harga jualan produk X shaklee  RM200 dalam pasaran,tapi harga ahli cuma RM171,anda boleh jimat RM29

So, (RM200-RM171) X100
             RM200
= 19.5%
            

Perbezaan hampir mencecah 20%!Jika anda ahli,anda jimat RM29.Itu baru beli 1 units.Bayangkan kalau anda beli 10 unit,anda akan jimat RM290!.Banyak tu!

contoh 2:

harga ahli bagi produk X ialah RM71,manakala harga jualan dipasaran RM53 sahaja.

 (RM71-RM53)X 100
            RM71              
=24.4%

Perbezaan harga hampir 25%!Anda jimat RM17.Itu beli satu unit,kalau beli banyak?






2.Kumpul Point
Setiap produk shaklee yang dibeli akan ada nilai UV.Nilai uv yang terkumpul melebihi 150 unit UV,anda akan mendapat cashback bonus(disalurkan melalui no.akaun ahli) pada pertengahan bulan.Jadi,semakin banyak unit produk shaklee yang anda beli,semakin banyaklah total UV anda dan semakin tinggilah cashback bonus bakal anda terima.

Contohnya,Total unit anda dapat 150,anda akan dapat RM35 cashback bonus disalurkan ke  no.akaun bank anda.Jika 3000++ unit total maka anda akan dapat RM2000 Bonus cashback!.






3.Tak perlu modal besar.
Bagi yang berminat yang telah pun menjadi ahli shaklee,sekiranya berminat nak berniaga shaklee satu flatform terbaik bagi memulakan perniagaan.Anda tak perlu modal yang banyak untuk memulakannya,anda hanya perlu mebayar sebanyak RM68.90 untuk menjadi ahli dan RM10.60 untuk kos penghantaran member kit.





4.Tak perlu maintain point.
Sekiranya anda telah pun menjadi ahli shaklee,anda tak perlu lagi untuk maintain point sebagai syarat keahlian anda.Keahlian anda tidak terjejas.Cuma,anda tak dapat cashback bonus sahaja sekiranya tidak sampai 150 unit total UV.





5.Promosi produk secara bulanan.
Haa..yang ni anda betul-betul dapat jimatkan wang.Kenapa?kerana setiap hampir setiap bulan ada je promosi harga murah produk shaklee.Selalunya shaklee akan pilih salah satu produknya untuk dipromosikan dengan harga lebih rendah dari harga ahli.Ada kalanya beli  6 percuma satu.hrrmm...bagi sesiap yang nak berbisnes memang shaklee sangat menguntungkan.





6.Dapat jana pendapatan 5 hingga 6 angka sebulan!!
Bagi yang berniat nak menambah passive income,shaklee sangat sesuai untuk anda jalankan.
Anda tak perlu keluar rumah untuk cari pelanggan.Anda hanya perlu ada smartphone dan data internet untuk membuat marketing online.

Apabila ada rakan-rakan atau keluarga atau sesiapa sahaja yang nak order produk shaklee,anda boleh beli produk shaklee dengan harga ahli dan jual kepada mereka dengan harga pasaran/retail.Hasil tolak harga pasaran dengan harga ahli adalah keuntungan anda.Sekiranya hasil pembelian anda menerusi NO. ID shaklee anda melebihi 150 unit total UV.Maka,anda layak dapat bonus cashback bulanan.Jadi,anda dapat untung retail pada masa yang sama anda dapat untung hasil bonus cashback dari total unit UV pembelian.Tambahan lagi,sekiranya anda menaja seorang atau lebih ahli yang baru,total unit UV mereka akan ditambah ke unit total UV anda.Maka,bertambahlah cashback bonus bulanan anda.Berbaloi bukan?.


Dalam shaklee,adas 3 jenis bonus,
a)Cash bonus
 -seperti yang saya terangkan di no.6 tadi.
b)Car bonus
 -yang ni shaklee keluarkan dalam bentuk wang tunai ,terpulanglah nak guna untuk bayar ansuran kereta,motor,atau nak beli benda lain.
c)Convention bonus
-Shaklee akan memberi insentif kepada ahli-ahli yang layak bercuti di dalam atau di luar negara.Duit belanja akan ditanggung sepenuhnya oleh shaklee.Yang bagusnya sekiranya anda x dapat pergi,anda boleh beri kepada ahli keluarga anda bonus tersebut.


Haa...berbaloi bukan,apa tunggu lagi?,mari daftar keahlian dengan kami sekarang!




NAK DAFTAR AHLI SHAKLEE?

Ada 2 cara nak daftar ahli,
a)Yuran-anda hanya perlu bayar RM68.90 sebagai ahli dan RM10.60 untuk kos penghantaran member kit(buku panduan produk shaklee,senarai harga,buku panduan bisnes).

b)Anda boleh kumpul order rakan2 dan keluarga anda yang nak beli produk shaklee.Jika order anda cukup 200 UV(lebih kurang RM640++),anda layak mendapat keahlian percuma dan tak perlu bayar yuran keahlian dan anda layak mendapat cashback bonus (RM30+).






APA KELEBIHAN MENDAFTAR DENGAN KAMI?

1.Kami mempunyai ahli shaklee yang berlatar belakangkan doktor perubatan.So,ada sebarang kemusyhkilan mengenai produk dan info kesihatan boleh tanya terus dengan mereka.

2.Bagi yang berniat nak berniaga,kami mempunyai team coaching yang berpengalaman lama dalam bisnes shaklee yang dah capai rank Master Coordinator.

3.Bimbingan bisnes Shaklee secara online/offline dari pakar SEO dan IM malaysia.Group iReacH dah mempunyai capai rank Master Coordinator,so ilmu-ilmu bisnes boleh dikongsi bersama.

4.Kami sediakan testimoni-testimoni pelanggan  yang telah berpuas hati dengan produk kami.

5.Dalam shaklee tiada paksaan nak berniaga kalau nak jadi ahli sebab cuma nak makan sendiri pun boleh.





DAFTAR AHLI  SEKARANG?
Anda hanya perlu hubungi saya call/contact di 0132732311 atau pm saya di ruang komen.


Rayeizan Mohd Hamsah
Pengedar Shaklee Kangar
ID:1235083
call/sms/whatsapp: 0132732311