CARA-CARA MENGATASI GOUT~Rayflexs.blogspot.com

              Assalamualaikum kepada pembaca sekalian,semoga sihat dan ceria selalu.Bersyukur Kehadrat Illahi kerana masih dipanjangkan umur untuk dapat beribadah kepadanya dan memberi manfaat kepada manusia.
            Anda mengalami masalah sendi tulang atau Gout?Telah menggunakan bermacam-macam jenis produk tetapi masalah kesakitan berulang kembali?Maka,mungkin ini informasi yang terbaik pernah baca

             Petang nie saya akan share cara bagaimana untuk mengurangkan kesakitan pada tulang sendi atau gout dan bagaimana cara pencegahan agar dapat menghilangkannya dari hidup anda.

 Antara punca Gout termasuklah :
-Gaya hidup yang tidak sihat.Mereka yang banyak mengambil minuman keras seperti bir dan beralkohol berisiko tinggi mendapat Gout.

 -Obesiti/Kegemukan

-Penyakit lain seperti tekanan darah tinggi,diabetes,Hiperdislipepidemia(paras lemak & kolesterol tinggi)

-Arterioskleroris(salur darah tersumbat) -selepas menjalani pembedahan,sakit tenat,terlantar lama di hospital akan meningkatkan paras urik asid.

-Genetik
Sekiranya ada keluarga anda yang pernah mengalami gout,maka anda juga berisiko mengalaminya.






        VIVIX Shaklee mengandungi Anggur Muscadine.Anggur ini ialah anggur liar yang mempunyai 20 kromosom yang menyediakan banyak faedah kesihatan.

klik(Kebaikan VIVIX Shaklee

       Ia mengandungi Polifenol dan revesterol yang berfungsi meningkatkan fungsi imun yang lebih tinggi dan bersifat antioksidan yang lebih kukuh.Sifat tersebut tersebut mampu mengurangkan kesakitan sendi beransur-ansur menjadi sembuh sepenuhnya dalam masa yang singkat dengan penggunaan betul dan berterusan. vivix terkandung dalam bentuk cecair kemerah-merahan dalam botol khas.










Berminat?


Vitamin & Konsultasi;
Rayeizan Mohd Hamsah
Pengedar Shaklee Sekitar Perlis
ID:1235238
call/sms/whatsapp:0132732311
facebook: Nazieyar Khilzam lau
Instagram: @nazieyar & @nazishaklee